Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 10 september 2010

Äntligen helg!

Shit vilken jobbig dag vi har haft här hemma. Philip har varit så kinkig, han vill bara vara i famnen hela tiden. Det går absolut inte att roa honom med någonting annat vilket gör att jag inte har gjort något vettigt idag och det finns tusen grejer jag borde göra. Jag skyller det på magknip då vi har dragit ner på minifomen, men nu blir det stor dos igen.

Hade tänkt att ha lite mysfredag här ikväll men jag är inte direkt upplagd för det nu utan är bara trött och grinig. Ska ta mig i kragen mig i kragen och se till att vi får en trevlig kväll här ändå. Lite god mat piggar alltid upp, jag ska prova på två nya recept. Först skaldjurspaj och till efterrätt en chokladbakelse med jordgubbs och passionsfruktsallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar