Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 4 februari 2011

Uppe klockan sex och tänkte ställa mig på crosstrainern i 40 min, ha lite lagom jobbigt tempo och känna mig nyttig resten av dagen. Så blev det inte, för när jag kom till gymmet skulle ett 45 minuters spinningpass precis börja, plötsligt blev jag spontan och hoppade på passet istället. Det blev inga lätta 45minuter direkt men roligt var det!
Trött som en gris har jag försökt underhålla Philip här hemma. Bästa lekplatsen är så klart sängen, jag får ligga ner och snutten kravlar runt och skrattar så han kiknar, gullungen.

Gårdagen spenderades i mammas sällskap, lite vår fick hon in hos mig i form av en så söt blomma som lyser upp här hemma.
En snabb visit på öppna förskolan blev det också. Som vanligt var Philip alldeles hänförd av de andra barnen men efter en stund blev det full fart på honom med. Måste gå dit lite oftare för det är ruskigt kul att titta på hur roligt Philip har det.
Pappa (och resten av familjen så klart) joinade oss efter jobbet och det moffades pizza, som jag har längtat efter den pizzan hela veckan. Det visade sig vara ett jättebra bränsle att gymma på... hmm... ork hade jag i alla fall.