Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 17 februari 2011

Långsam förkylning

Förkylningen sitter i här hemma, Philips feber är borta och han är på bättringsvägen. Fast det är bra äckligt hur mycket snor det kan komma från en sådan liten parvel. Själv sitter jag också och snörvlar och känner mig rätt så bedrövlig. Antingen har vi otroligt varmt här inne eller så är det jag som kokar.
Så här sitter jag och väntar på att Philip ska somna så att jag kan kolla om jag har feber eller inte. Väntar också på att få höra något livstecken från Sandra och Sandra som är i Thailand.
Och just Thailand och drunkningsolyckan har gått varm på radion. Jag vet att Thailand är stort och att det inte är så troligt att de handlar om just Sandrorna men det skulle ändå vara skönt att få det bekräftat.

1 kommentar:

  1. Åh hoppas du inte är sjuk! Vi kan inte ställa in ännu en helg!! :D Och Thailand, det jag har hört var i Vietnam.. Men det kanske har hänt något på de här timmarna jag har varit bortkopplad från verkligheten :)

    Krya på dig

    SvaraRadera