Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 15 februari 2011

Sweet valentines day

Jaja, jag ligger en dag efter men jag har ju aldrig tid att skriva en massa bloggar!

Något speciellt Alla hjärtans-dag firande blev det inte igår. Att gå ut och äta en gourmet middag med två ungar är inte så romantiskt så det får bli någon annan dag. Lika bra det för igår är antagligen en utav de värsta dagarna att gå på restaurang. Knökfull och tvivelaktig mat.
Men däremot kom Robban hem med en blombukett i en stilig vas och en liten ask choklad. Det är alltid trevligt. Jag var aningen sämre... jag köpte inget. Vi skulle ju inte göra det så nu är det dåliga samvetet ett faktum. Men vad fasen! Det är en hel massa dagar kvar på året för att göra speciella saker för varandra.
Och personligen tycker jag att det är trevligare att överraska med lite blommor utan att det ska vara någon speciellt, MYCKET trevligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar