Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 9 februari 2011

Fullplanerad vecka

I måndags kom syster Natalie och spenderade dagen med mig dels på öppna förskolan och dels på stan. Bio, Burlesque hann vi också med att se. Lyx att gå på bio verkligen och filmen föll mig helt i smaken. Skådespelarinsatserna från Christina Aguilera kunde vara bättre men sången, dansen och kläderna vägde upp allt med råge. Underbar film! Vill också våga gå runt med knallröda läppar och femenina pinuppa inspirerade kläder. Det finns inget snyggare!

Igår blev lillsnutten hela 8 månader och det firade han genom att ställa sig upp utanför sängen. Jättehäftigt men tydligen inte första gången fick jag höra senare.

Han har också börjat med att häva sig ur sin gåstol så att han hamnar pladask i golvet. Vad är det som är så viktigt att sträcka sig efter då? Dammsugaren och hundmat... jag säger då det.

Ikväll blir det en tripp till Katrineholm och Robert och imorgon blir det en längre tur till Skåne och mina morföräldrar. Kul, mindre kul är att det inte ser ut att bli mycket träning denna vecka förutom promenader och jag känner redan nu att det kryper i kroppen och att irritationen är nära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar