Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 2 februari 2011

Natt och dag

Än så länge är de två senaste veckorna som natt och dag. Förra veckan var fylld av pms-ilska och frustration över precis allt. Denna vecka känns allt bara fin fint. Träning har det faktiskt blivit och lyckohormonerna flödar i kroppen. Ett paket på posten så skulle allt vara fulländat.

Promenad i solskenet har det blivit idag. Jag hade nog gärna skippat promenaden av ren lathet men jag har två andra killar som gärna vill ut. Philip springer och hämtar hundkopplet och meddelar att mamma får sätta fart.
överraskad av kameran
Och Malte springer runt och piper så fort jag plockar fram hörlurarna, då vet han vad som är på gång.
Efter en väldigt skön promenad passade jag på att ta årets andra solning vid husknuten medan lillsnutten sov. Nu är det vår i luften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar