Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 14 februari 2011

Den gångna helgen har varit så otroligt skön och antagligen har den känts ännu skönare eftersom jag hade föreställt mig ett smärre helvete.
Som tidigare nämnt spenderade vi torsdag till lördagen hemma hos min mormor och morfar i Örkelljunga. De bor i en liten 3:a och jag hade förseställt mig en bebis som sover dåligt eftersom han måste dela rum med sina föräldrar och en bångstyrig hund. Och jag hade förväntat mig att den bångstyriga hunden inte alls skulle gå med på att stängas in i ett sovrum med oss. Men all denna oro var verkligen i onödan för det hela gick väldigt smidigt.
Philip sov hela bilresan tur och retur samt hela nätterna. Maltevovven sov också snällt hela nätterna och undvek att förstöra hela lägenheten.
Helgen kan väl sumeras med att jag förlorade i kortspel flera gånger om. Philippo hade roligt med sin gammelmormor och gammelmorfar, en egen liten rottis fick han med sig hem, en odöpt än så länge.

Men den kan så klart inte mäta sig med originalet.

Philip fick också med sig lite snuva och feber hem men en liten kämpe som han är så klarar vi av det galant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar