Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 7 december 2010

Pysseldag

Idag är det föräldragrupp som jag har sett fram emot sen vi hade den förra men min bil vill inte starta så vi får snällt vara hemma idag. Inte alls kul  men jag får väl göra det bästa av det.
Mitt pysselpaket kom igårkväll så vi ska nog ha en pysseldag här hemma, kanske till och med hinner baka lite.
Massa roliga grejer och jag vet knappt var jag ska hugga in först.
Bebisuppdatering: Philip har börjat hasa sig fram på mage i en väldig fart. Gåstolen är också populär då han har lärt sig manövrera den och springer efter Malte och drar ut kökslådor.
Sängen måste sänkas eftersom han försöker ställa sig upp i den. Inte klokt vad fort allt går och imorgon blir han 6 månader.
Man blir trött av att försöka stå upp.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det går så bra... Philip verkar jätteduktig. Kram

    SvaraRadera