Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 4 december 2010

Gårdagens fredagsmys. Planka med kyckling, kantareller och baconinlindade haricot verts. Ser kanske inte ut som någon större fröjd men satan så gott det var. Det blir lätt det när jag råkar göra världens godaste potatismos.

Idag bär det iväg till Smedjebacken för julbord med Robbans jobb. Vi är extremt lata idag men vi ska komma iväg...snart. Underbart med julbord och frukostbuffé imorgon!
Philip ska ju också få känna på lite julstämmning. Pepparkaka! Tanken var bara att vi skulle få ett roligt kort men den lilla snutten tog sig en tugga. Oops.. inte bra, jag trodde att han var för liten för att tugga i sig bröd/kaka.
Ingen mer pepparkaka för honom i alla fall.

1 kommentar:

  1. HAHA vad söt han är :) det är väl spännande för honom att äta något med annorlunda smaker ;)

    Han var helt slut efter veckan, igår började han jobba halv 3 och då gick jag och la mig klockan 2! Förstår att han var utmattad ;) det syns väl nästan på mitt kort med ;)

    SvaraRadera