Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan

Originell titel  bland alla blogginläggen förstår jag.
Idag är vi inne på sluttampen. Jag har hur mycket som helst att göra och borde inte sitta här men lite datortid är bra för själen.. eller något.
Nu är det jul här hemma! Min fösta egna utav allt, jag har aldrig gjort mer än julgodis eftersom jag aldrig haft ett eget hem att fira julafton i men i år så, skitskoj är det!
Min (vår) första (riktiga) gran är klädd, skitful är den men det gör inget. Julskinkan och en massa julgodis står och väntar på att bli uppätna i kylskåpet. Idag är det bara fiskarna, revbenspjällen och päronkakan kvar. (Och sista julpysslet, och all städning också förstås...)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det ska bli jättekul imorgon :D

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig gumman!!! GOD JUL TILL ER!!!!

    KRAAAM

    /Sandra

    SvaraRadera