Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 11 april 2012

Oljekris

Jag åkte hemifrån med på tok för lite massageolja imorse. Jag var lite utanför stan och arbetade och hade alltså inte möjlighet att åka in på rasten och köpa mer.
Robban var i stan så självfallet ringde jag och bad honom om hjälp. Upptagen och smått grinig var han, inte heller verkade han förstå varför kg var tvungen att ha olja på en gång.
Men hallå?! Jag är massör, massera utan olja är ingen höjdare.
Men en snäll pojkvän som Robban är gjorde han som jag bad honom om.
Oljan lämnade han utanför på däcket till min bil, bara för mig att hämta.
Hittar du något fel?
Motorolja... Inte vad jag tänkte

2 kommentarer:

  1. Åh nej! Hur gick masserandet med motorolja istället för massageolja?

    SvaraRadera
  2. Haha jag har tydligen snälla kunder för jag sa bara att jag hade bytt doft och det svalde de med hull och hår.
    Nej då, Robban fick åka ett varv till och köpa en lämpligare olja :)

    SvaraRadera