Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 17 oktober 2010

Då var denna söndag över

Och jag har haft en riktigt härlig söndag med en massa mys i soffan med Philip och Malte till bland annat Greys Anatomy, underbart! Blivit en hel del bus med Malte också så han är överlycklig och världens lydigaste hund nu, precis som det ska vara men inte alltid är med andra ord.
På tal om Malte har Philip börjat upptäcka honom nu. Han stäcker sig efter Malte när han sitter i gåstolen och stoppar in sina små händer i Maltes mun och ögon så fort han får chansen. Malte sitter bara där medan Philip sitter med halva pekfingret i ögat så det är tur att han är snäll. Trots att Malte inte är världens smartaste hund har han faktiskt fattat att han inte ska gå i närheten av Philip om inte jag eller Robban är brevid om han inte vill ha skäll så den där hunden är inte så tokig trots allt.

Trots en väldigt skön dag med en promenad i solen genomförd utan att jag måste tjata mig till sällskap eller behöva ta hänsyn till någon annans val av tv-program saknar jag Robban något väldigt nu när det är dags att krypa ner i en stor säng alldeles själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar