Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 7 maj 2012

Jag i ett nötskal?

Den 14-åriga tjejen i mig vaknar alltid till liv när jag kommer över en bra lista, gärna en kort sådan. Jag vet inte varför jag tycker att det är så roligt att fylla i listor av denna karaktär men det är det!


Storstad eller landet: Landet med närhet till stan.
Hamburgare eller pizza: Pizza! Skulle nog kunna klämma i mig en pizza om dagen...
Kött eller fisk: Fisk
Hund eller katt: Katt
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Just nu är det faktiskt McDonalds, jag har en förkärlek för deras McNuggets.
Vin eller Öl: Vin, helst rött.
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Vore underbart att på i ett varmare land för att komma hem till Sverige under december och sommarmånaderna.
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Helt ointresserad men hockey om jag ska välja något.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkt hår! Grov, mörkhårig man med skäggstubb... mumma.
Sommar eller vinter: En solig, kall och vit vinter samt en strålande varm sommar tack!



Fem saker du alltid har i ditt kylskåp
  1. Kaffe
  2. Bröd
  3. Sallad
  4. Mjölk
  5. Ägg

Fyra saker du inte kan vara utan?
  1. Iphonen har jag tyvärr märkt
  2. Bilen
  3. Datorn
  4. Musik
  5. Böcker'
Skriver inte med familjen eller personer för det är inga "saker".

3 saker du inte kan äta?
  1. Koldolmar
  2. Kålpudding

Två saker som gör dig glad
  1. Familj och vänner
  2. Människor som man kanske bara möter över ett par ord och som ändå lyckas smitta av sig positiv energi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar