Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 2 maj 2012

Död

Vi skiter i alla tillgjorda, snygga träningsbilder som florerar överallt för jag är helt slut! Och jag tillhör den del av mänskligheten som är rätt ful då jag flåsar och svettas som en gris.
Jag är ingen löpare men jag har gett mig fan på att jag ska bli det! När man bor ute på landet är det skönt att kunna gå utanför dörren och träna direkt för ibland vill man inte alltid åka in till stan en andra gång.
Jag har börjat med ynka 3,9km men jag känner att den sitter nu. Idag testade jag på nästa etapp, 5,2km.
Till nästa gång ska jag komma ihåg att vänta till en timme efter maten för nu skvalpade det runt rätt rejält. Det blev snarare intervaller. Men det är bra, jag kan bara bli bättre!
Nu väntar tvätten på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar