Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 6 mars 2012

Styrkepass 1, check!

Nu har jag gjort det absolut bästa utav en halvträlig skitdag. Dvs att jag faktiskt genomförde mitt inplanerade träningspass! Jag hade ingen lust att ta min idag gråa uppenbarelse till gymmet så det fick bli ett pass här hemma. Bröst, biceps och axlar blev det. Ett riktigt bra pass faktiskt, på nybörjarnivå iof men ändå. Efter att ha undvikit gymmet i närmre två år måste man börja någonstans. Men det känns rätt bra med träningen nu men jag längtar tills jag kommit till det stadiet då jag MÅSTE träna för nu tar det fortfarande emot. Fast det är ju underbart under tiden och efteråt.
Nu ska jag sjunka djupt ner i soffan och titta på "once upon a time".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar