Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 15 mars 2012

Ny på jobbet

Idag har varit första "riktiga" arbetsdagen på Returvallen, det känns iof som att jag går och småpetar med det där hela tiden. Men idag blev det rätt mycket mer än petande, det innebär alltså att jag går upp på ovanvåningen och låser in mig i vårt så kallade kontor framför ett ekonomiprogram och ett par pärmar för mycket. Det finns en uppsjö av saker att göra och hålla kolla på. Och när allt är nytt så snurrar det rätt bra i huvudet efter några timmar, men det är roligt!

Igår sa jag faktiskt upp mitt helgjobb med... Känns lite vemodigt då jag faktiskt trivdes riktigt bra men samtidigt ska det bli otroligt skönt att bara jobba  i veckorna! Bara tre helger kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar