Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 30 mars 2012

Sjukt sjuka

Jag hatar att läsa bloggar som går ut på att man klagar över hur sjuk man är och hur dåligt man mår. Så förlåt men det blir ett sådant inlägg.
Jag och Philip varvar med att vara sjuka, detta har vi i stort sett hållit på med sedan i november och jag är fruktansvärt trött på det! Men jag vet att vi inte är direkt ensamma om det heller.
Jag fick penicillin i måndags mot min hals. Penicillin gör en mer mottaglig för annan skit och det är därför jag är dunderförkyld nu.
En massa handsprit mellan kunderna säger ja bara.

Och Philip då? Hostan är tillbaka och näsan rinner. När ska det ta slut?

1 kommentar:

  1. Vi har det likadant här, så jag förstår din frustration. En blir ju galen på dessa envisa baciller som kommer tillbaka hela jäkla tiden!!

    Krya på er!

    SvaraRadera