Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 6 november 2011

Spypaus

Jag är mycket sällan sjuk skönt nog men nu i höst har jag redan hunnit med förkylning och feber. Men toppen har ta mig tusan varit idag. Någonting som kan liknas vid magsjuka. Mått som fan, kan inte minnas senast jag mått såhär dåligt.
Det måste vara något olämpligt jag har ätit för det börjar bli bättre. Fast jag är fortfarande rätt ynklig och skakig. Usch, finns det något vidrigare än att må illa och känna att man lika gärna kan flytta sängen till toaletten eftersom man ändå spenderar så stor del där. Det började i natt men nu kan jag åtminstone sitta upp utan att kväljas.

Ska lägga upp lite bilder från en riktigt trevlig halloweenkväll senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar