Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 14 november 2011

Då var man närmare 30

Då var man närmare 30 än 20, men vilken underbar födelsedag jag hade igår! Började dagen med att åka till sjukhuset för att städa men det gick snabbt. Fördelen med att hålla sig borta på dagen var att allt var fixat när jag kom hem. Dammsuget, findukarna var strukna, servetter och tårtljus inhandlade och iläggsskivorna var isatta.
Det började bra redan där, att jag sedan knappt han innanför dörren innan de första presenterna kom fram var inte heller fy skam.

Jag fick så väldigt mycket fint igår, få se om det kommer upp lite bilder på kalaset, smörgåstårtorna och presenterna... Förutom alla fina kort, blommor och slantar fick jag också ett våffeljärn så nu blir det frasvåfflor här hemma! Nattan hade köpt ett presentkort på makeup store där jag ska bli sminkad och köpa lite produkter, skitkul!
En stor prydnadastomte, underkläder, tidningsprenumeration och bensin hittade också hit.
Sist men inte minst fick jag en klocka utav Robban med familj samt mamma och pappa. Det blev den vänstra klockan fast utan de fula röda visarna, kunde inte bli bättre!
Ja, inte fy skam någonting. Jättemycket fint och trevligt var det också så TACK alla!

2 kommentarer: