Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 29 november 2011

Självplågeri

Ni vet den där kategorin människor som man inte är så förtjust i och helt enkelt undviker.
Sedan finns det en till kategori som man varken ogillar eller gillar. Personer som man borde lägga åt sidan men att det inte riktigt går. Jag har länge läst en blogg om en person som inte riktigt faller mig i smaken, men jag kan inte sätta fingret på vad det är.
Jag har till och med funderat på om det kan vara så enkelt som att jag är avundsjuk? Men jag tror inte det.
Hur som är det någonting med denna person som sticker och petar mig ordentligt i ögat. Jag tror att det kan bero på total avsaknad av självdistans och ödmjukhet.
Bloggen ger mig mer negativa känslor än positiva. Men NU, äntligen är sidan raderad från min bloglovin... efter ett par år eller så.
Det kan nog bero på att jag har haft en helt grym dag som gör mig redo att trycka på "sluta följa". Bra känns det i alla fall.

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar