Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 9 mars 2012

Plötsligt händer det!

Idag kände jag mig lite våghalsig när det var dags för promenad så jag struntade i att koppla Malte, vi bor ju faktiskt på landet!
Sanningen är den att jag halvt om halvt hoppades på att han skulle springa in i skogen och börja leva med älgarna istället.
Men så hände det... Malte gick för första gången perfekt fot UTAN KOPPEL! Jag kan tillägga att han alltid är kopplad annars.
Och det var nog bra träning både fysiskt och psykiskt för han är helt slut nu.
Det är sådana här dagar man ska köpa en trisslott!

1 kommentar:

  1. Vad kul att det går bra när han är lös. Det är nog bra träning när man går med en barnvagn för då måste han ju sköta sig och gå fint. Vi har Leja lös där det inte går så mycket folk, men vi ropar in henne när det kommer någon och kopplar. tror folk uppskattar att man gör det.

    SvaraRadera