Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 18 mars 2012

Midsommar

Det var ju inte alls 10 veckor kvar till midsommar utan 14! Asbra, då har jag fyra extra veckor på mig att komma i grym (läs skaplig) form. Fast mycket kan hända på 14 veckor.

Det som kommer ske är at jag ska göra veckoplaneringar vad gällande träningen, realistiska sådana så att det inte blir allt för svårt att följa.
Jag ska också göra någon slags riktlinje på hur maten ska se ut om dagarna. Göra en grov skiss från dag till dag. Jag kommer inte räkna kalorier eller bestämma innan vilken mängd jag ska äta, bara vad.
Visst kan det vara bra att vara lite mer måttbestämd men jag blir för tok för enkelspårig då, det är som att jag tar på mig tunnelseendeglasögon.

Träningen för v 12 blir följande:
Måndag: Promenad och yoga.
Tisdag:---------------------
Onsdag: Promenad och bröst+biceps+ axlar eller box.
Torsdag: Ben
Fredag: Promenad
Lördag:--------------------------
Söndag: Promenad

Inte alltför betungande men någonstans måste jag börja, nu ska det bara genomföras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar