Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 12 december 2011

Pausar

Jag tror att jag tar en paus härifrån ett tag. Får se hur länge det blir, en dag, en vecka, en månad, jag har ingen aning.
Det tryter med tid och ork och jag vill inte bara sitta och klaga heller men jag är väl helt enkelt inte på topp just nu. Livet bara rullar på i en förskräcklig fart och jag hinner inte riktigt med. Jag förstår inte hur alla fixa att jobba, jonglera med famijelivet och ett perfekt hem. Men det är fortfarande relativt nytt för mig, jag måste komma in i allt och hitta ett sätt som funkar. Uppfinna en mirakeldrog som gör att jag slipper sova och som inte har bieffekter kanske.
Ska se till att ladda upp batterierna ordentligt i jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar