Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 25 maj 2012

onsdag... nehe FREDAG!?

Veckorna bara flyger iväg! Hur går det till egentligen, det är redan fredag och vad har jag åstadkommit denna vecka? Det har varit en del massager och idag jobbar jag hemifrån, men just nu är jag så trött på att betala ut en massa pengar (roligare att få in) att det blir en kort paus på 5 minuter framför bloggen.

Men efter allt jobb då, på den beryktade fritiden? Promenad, laga mat, agera underbar mamma ett par timmar, jogg/cykling och sedan sängen.
Fridfullt, jovisst,  men inget som är direkt spännande eller intressant därav tom blogg.
Idag är det otroligt mycket att göra på hemmakontoret och jag försöker att vara så effektiv och snabb som jag bara orkar för i eftermiddag kommer Natalie och då skiter vi i allt annat och beger oss till Söderköping och Smultronstället för att äta orimligt mycket glass.
Så att hinna med en jogg under lunchen vore nog rätt bra. Bara att sluta blogga och jobba, jobba, jobba.

Ja just det, har även ett halvt förfallet hem som väntar på en kärleksfull hand.Och en tvättkorg som jämt är så överfull att jag köpte ännu ett stort berg av barnkläder så pojken ska slippa gå naken.
Ingen som känner igen sig i det va? Jag är SÅ unik.

1 kommentar:

  1. Svarar på din kommentar här... Var kanske lite otydlig. Bara skrev ner en massa babbel. Först och främs menar jag gå ut i Katrineholm. Det var många år sedan jag tyckte det var kul, det är nog mest det jag inte saknar. Och som du säger köttmarknaden. Tycker att många har ett väldigt destruktivt beteende när de är ute. Hoppas ni har det bra annars :)

    SvaraRadera