Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 14 maj 2012

May the odds ever be in your favor

Jag tyckte att filmen "hunger Games" var riktigt bra, obehaglig och spännande. Så bra att jag genast beställde hem boken och den var helt klart ännu bättre! Fast jag visste hur den slutade var den otroligt spännande. Och som alltid följde inte boken och filmen varandra helt. Mer bakgrundsinfo i boken och den var även mycket mer obehaglig.
De slutade inte riktigt på samma sätt heller. Boken var mer utav en cliff hanger så nu räknar jag dagarna innan bok nummer två dimper ner i brevlådan.

1 kommentar:

  1. Jag har hunnit plöja både bok nummer två och tre här hemma... Du har mycket spännande framför dig ;)

    SvaraRadera