Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 23 februari 2012

Trots!

Jag har en kille här hemma som kommit i för tidig 2-års trots. Han varvar mellan att vara sitt vanliga härliga jag och ett litet monster som skriker och bits. Att han orkar detta trots att han är magsjuk är ett under.
Men en sak verkar lugna ner honom, musik. Och inte vilken musik som helst utan Red hot chili peppers. Det är NÄSTAN som att trycka på hans off-knapp, paus i alla fall.

1 kommentar:

  1. Trots.... Uuuuh! Jag vet hur det är. Hur kan de där söta små liven bli till dessa små monster bara hux flux?! Jag förstår inte.
    Skönt dock att eran off-knapp är red god chili peppers, vår är Bamse-film, inte alls lite fancy.

    SvaraRadera