Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 29 februari 2012

Yes!

Det blev ett riktigt tungt och jobbigt boxpass ikväll. Jag är helt mör i rygg, mage, armar och axlar sen i måndags så det kändes som att mina axlar helt slets sönder idag. Det kommer verkligen kännas imorn. Trots att jag stånkade mig igenom passet, väldigt svettig älskar jag verkligen det här! Det är så underbart, med på köpet får jag motivation att äta bRa mat och att verkligen tänka på portionsstorlekarna. Jag har precis lärt mig att TUGGA vilket jag tydligen inte gjorde förut. Jag älskar känslan av att vara lagom mätt och slippa ha en mage som står i fyra hörn. Kan det vara vårenergin som har nått mig?

3 kommentarer:

  1. Åh dela med dig!! Det är ju synd att du inte tränar i Linköping! Jag behöver någon att träna med som sporrar!! :)

    SvaraRadera
  2. ja, va kul det hade varit att köra tillsammans!

    SvaraRadera
  3. Ja vårenergi är bra. Bara att tuta och köra. Beach 2012 here I come. Fast för mig är det dags om två veckor redan :)

    SvaraRadera