Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 18 april 2012

Jag är så trött på alla bakterier!

Ok... Gissa vad jag har gjort inatt? Varit uppe med Philip som har varit så ledsen för att han dels har varit trött men framförallt för att han har ont i halsen. Kände att hans halsmandlar var svullna och jag hörde att han tyckte att det var jobbigt att svälja.
Jag har nyss haft stretokopter i min egna hals så det är bara att åka in till vårdcentralen idag. Synd om Philip som inte mår bra och jobbigt för mig med alla vab- dagar.
Jag blev lite sur igår bär jag hämtade honom på dagis. De var ute och de hade för sjuttioelfte gången inte dragit upp dragkedjan till jackan ordentligt så att han hade halsen bar. Grr klart att han blir sjuk då. Tjata, tjata... Och jag som är så jäkla konflikträdd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar