Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 28 april 2012

Barnfri helg

Det har varit bestämt sedan ungefär en månad tillbaka att Philip ska vara i Vingåker hos sin mormor och morfar denna helg så att jag och Robban får lite egntid.
Så under denna månad har Robban klurat ut något trevligt vi ska göra under dagen och ikväll. I vanliga fall är det mest jag som planerar och styr vad vi ska göra så detta känns lite konstigt och ovant.
Jag har ingen aning om vad vi kommer att hitta på under dagen! (eller hade inte fören nyss i alla fall)
Gulligt och jättekul så klart men jag får tyvärr lägga band på mig själv för att inte vara helt odräglig. Jag vill ju gärna ha kontroll över saker och ting men nu får jag snällt bara följa med.
Nyttigt för mig tror jag, har nog större kontrollbehov än vad jag har vetat om själv, eller velat erkänna.

Imorse har jag i alla fall fått mina ledtrådar eller riktlinjer om man så vill.
Jag ska vara bekvämt klädd, packa ner badkläder, finkläder och diverse kladd som jag behöver för att göra mig snygg ikväll. Hihi så kul!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det låter helt underbart med en helg som någon annan planerar och unnar mig :) Blev avundsjuk när jag fick höra om det :)

    SvaraRadera