Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 14 februari 2012

London i bilder

När vi kom på sent på måndag kvällen var det inte mycket mer att göra än att sätta sig på puben och käka lite fish and chips och dricka guinness. Men på tisagen började turistandet. Vi åkte först till Buckingham palace.


Robban haffade tag i en polis som fick ställa upp på kort till både hans och min förvåning.
Efter det gick vi igenom en park för att komma till Big Ben och London eye.
Det fanns hur mycket söta små ekorrar som helst i parken och vi stannade nog rätt länge vid varje korre... hmm. Jag hånade Natalie för att hon hade rullen full med ekorrebilder när hon kom hem från London men jag var inte mycket bättre jag.

Vi tog en tur i London eye, det var mysigt och kändes som ett måste men vi insåg rätt snabbt att vi hade kunnat hoppa det.
Iväg till Regent street och kolla i affärer, bland annat i en sjukt stor leksaksaffär på fyra våningar och hur mycket leksaker som helst!
Men så till det viktigaste... Phantom of the Opera, helt underbart hade vi det på rad nr.1.

Dag 2 tillbringades i ett kallt Hyde Park och Oxford street. Hade kunnat göra av med hur mycket pengar som helst! Sådana tillfällen det är bra med en budget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar