Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 9 februari 2012

Hemma igen

I natt kom vi hem från vår minisemester i London, vi har haft väldigt roligt men det var skönt att komma hem igen. En natt till hade inte gjort något så vi hade hunnit turista mycket mer, nu spenderade vi istället dag två med shopping. Men vi kom dit för att se The Phantom of the Opera vilket vi naturligtvis gjorde och den var helt fantastisk! Tänker inte ens försöka beskriva upplevelsen för den kommer inte komma till sin rätt men där vi satt på första raden var allt otroligt mäktigt.
London gillade jag faktiskt men jag kan inte säga att jag blev frälst på något sätt. Om det inte var för musikalen kunde jag nog ha tagit en annan stad istället. Men det var kul att ha varit där och det blir antagligen fler besök. (kul att handla om inte annat)
Sen var det skönt att komma hem och upptäcka att allt hade gått så bra här hemma. Anders var Malte-vakt men det har han ju rutin på så det är lugn. Natalie var Philip-vakt och det hade gått bra. Jag trodde inget annat heller men detta var första gången som hon passade honom själv och det kan ju vara lite påfrestande med småbarn. Men allt var i sin ordning på hemmaplan, till och med lite renare än när vi åkte.

Måste försöka lägga upp lite bilder men det blir icke ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar