Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 10 december 2011

Mirakelmeroder mot stress tack

Jag är stressad.... Otroligt jäkla stressad. Av jobb, jul och det förbannade dåliga samvetet som jag hela tiden tvingas springa runt med. Var tvungen att avboka en efterlängtad stockholmshelg pga alla måsten. Och det är vad jag tänker göra och inte ett smack mer! Det är min planering och den är ta mig tusan inte mindre viktig än någon annans.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för att kunna slappna av...
Nu ska jag i alla fall sova och hoppas att jag slipper vakna var och varannan timme som de senaste veckorna.

Tänka sig... Jag som älskar jul och alla förberedelser där till får lite smått panik över den nu, jag måste hitta glädjen igen.
Hur stressar jag ner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar