Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 7 juni 2012

Dålig uppdatering

Jag har haft dålig uppdatering här inte igen. Man skulle nästan kunna tro att jag inte har någonting för mig och därför inte har något att skriva om, men så är det inte. Snarare så är jag ruskigt trött på att lägga upp bilder på familjen och mat, skriva om vilka roliga utflykter vi gjort och annat trams. Det känns ruskigt onödigt så vi får se om jag helt avvecklar detta, kommer över känslan att det känns meningslöst att rapportera trams eller kanske hittar något "riktigt" att skriva om.

Visst att det kul att skriva trams men det tar mycket tid och energi bort från att genomföra tramset. Sedan har jag tänkt mycket på det här med alla lyckliga bloggar som gör gemene man olyckligare. Jag vet inte riktigt, detta blev mest svamel.

Till något viktigt, Philip fyller 2 år imorgon, inte klokt! Och vi har så klart tusen saker som ska bli klara tills dess. Min stora pojke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar